راهنمای تمدید مهلت امانت مدارک

برای تمدید مهلت امانت مدارک خود باید عضو پورتال باشید. 

در صورتیکه عضو پورتال نیستید:

ابتدا بر روی گزینه«ثبت نام» در بالای صفحه  اصلی پورتال کلیک کنید و اطلاعات لازم را وارد نموده و در پورتال ثبت نام نمایید. (در حفظ و نگهداری نام کاربری و کلمه عبور خود کوشا باشید و حتما آن ها را به خاطر داشته و یا در جایی یادداشت نمایید) سپس مراحل زیر را انجام دهید.

در صورتیکه عضو پورتال هستید:

اگر قبل از سال جاری (1392) و به صورت حضوری اقدام به عضویت در کتابخانه نموده اید، لازم است یکبار با نام کاربری و کلمه عبور ثبت نامی خود در پورتال، از قسمت «ورود» در بالای صفحه، وارد پورتال شده و در بخش «عضویت در کتابخانه» شماره عضویت خود و رمز عبور پیش فرض چهار صفر (0000) را وارد نمایید تا پورتال، اطلاعات عضویت شما در کتابخانه های دانشگاه را شناسایی کند. پس از این و در مراجعات بعدی نیازی به این کار نیست. و اگر در سال جاری و از طریق پورتال اقدام به عضویت در کتابخانه نموده اید، پس از ورود به پورتال و در قسمت پایین صفحه اصلی پورتال با قرار گرفتن بر روی گزینه «کتابخانه شخصی»، گزینه «تمدید مدارک» را انتخاب نمایید.

در مقابل هر عنوان مدرک امانتی خود، برای تمدید مهلت امانت آن بر روی گزینه «تمدید» کلیک نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکل در خصوص تمدید مهلت امانت مدارک خود با نشانی پست الکترونیکی زیر مکاتبه نمایید.:

library@shahed.ac.ir