logo
searchboxbanner

لوگو
Share ابزارها
نمایش به صورت متنی
graphنمایش به صورت گراف
Playlist add اضافه کردن به لیست
Print پرینت
Email ایمیل

بررسی‌ تثیر سبک‌‌ها‌ی‌ تصمیم‌گیر‌ی‌ مصرف‌کنندگان‌ بر نوجویی‌ و نگرش‌ ‌آنها با تکید بر نقش‌ متغیر‌ها‌ی‌ رو‌ان‌شناختی‌

نام موجودیت:

 نمود

نوع موجودیت:

 پایان نامه / رساله

  • تاریخ دفاع:
  •   ۱۳۹۵ 
      1395/09/28 
  • مقطع:
  •   کارشناسی ارشد 
  • نام:
  •   ب‍ررس‍‍ی‌ ت‍ث‍ی‍ر س‍ب‍ک‌‌ه‍‍ا‌ی‌ ت‍ص‍م‍ی‍م‌گ‍ی‍ر‌ی‌ م‍ص‍رف‌ک‍ن‍ن‍دگ‍‍ان‌ ب‍ر ن‍وج‍وی‍‍ی‌ و ن‍گ‍رش‌ ‌آن‍‍ه‍‍ا ب‍‍ا ت‍ک‍ی‍د ب‍ر ن‍ق‍ش‌ م‍ت‍‍غ‍ی‍ر‌ه‍‍ا‌ی‌ رو‌ان‌ش‍ن‍‍اخ‍ت‍‍ی‌ 
  • تعداد صفحات:
  •   ک‌، ۲۰۴ ص‌.: م‍ص‍ور 
  • توصیف:
  • ک‍ت‍‍اب‍ن‍‍ام‍ه‌ (کتابنامه)br 
0
مشاهده نمود/ نمونه
لينك مستقيم به ناشر دانلود مستقيم جزييات كتاب شناختي يافت نسخه فيزيكي
نمایش محتوا
similar

همکاران