logo
searchboxbanner

لوگو
Share ابزارها
نمایش به صورت متنی
graphنمایش به صورت گراف
Playlist add اضافه کردن به لیست
Print پرینت
Email ایمیل

بررسی‌ ‌عو‌امل‌ موثر بر ساخت‌ برند در سطح‌ خرده‌فروشی‌ پوشاک‌ ‌ایر‌انی‌ ‌از دیدگاه‌ مشتریان‌ (مورد مطالعه‌: خرده‌فروشی‌‌ها‌ی‌ پوشاک‌ شهر تهر‌ان‌)

نام موجودیت:

 نمود

نوع موجودیت:

 پایان نامه / رساله

  • تاریخ دفاع:
  • ۱۳۹۰
  • مقطع:
  • کارشناسی ارشد
  • عنوان:
  • ب‍ررس‍‍ی‌ ‌ع‍و‌ام‍ل‌ م‍وث‍ر ب‍ر س‍‍اخ‍ت‌ ب‍رن‍د در س‍طح‌ خ‍رده‌ف‍روش‍‍ی‌ پ‍وش‍‍اک‌ ‌ای‍ر‌ان‍‍ی‌ ‌از دی‍دگ‍‍اه‌ م‍ش‍ت‍ری‍‍ان‌ (م‍ورد م‍ط‍ال‍‍ع‍ه‌: خ‍رده‌ف‍روش‍‍ی‌‌ه‍‍ا‌ی‌ پ‍وش‍‍اک‌ ش‍‍ه‍ر ت‍‍ه‍ر‌ان‌)
  • تعداد صفحات:
  • [۲۲۴] ص‌.: ج‍دول‌
  • توصیف:
  • ک‍ت‍‍اب‍ن‍‍ام‍ه‌ (کتابنامه)br 
0
مشاهده نمود/ نمونه
لينك مستقيم به ناشر دانلود مستقيم جزييات كتاب شناختي يافت نسخه فيزيكي
نمایش محتوا
similar

همکاران