logo
searchboxbanner

لوگو
Share ابزارها
نمایش به صورت متنی
graphنمایش به صورت گراف
Playlist add اضافه کردن به لیست
Print پرینت
Email ایمیل

شناسایی‌ ر‌ابطه‌ بین‌ ‌ابعاد باز‌اریابی‌ د‌اخلی‌ با رضایت‌ مشتریان‌ (مطالعه‌ مورد‌ی‌: بانک‌ ‌اقتصاد نوین‌ و تجارت‌)

نام موجودیت:

 نمود

نوع موجودیت:

 پایان نامه / رساله

  • تاریخ دفاع:
  • 1390/03/25
  • مقطع:
  • کارشناسی ارشد
  • عنوان:
  • ش‍ن‍‍اس‍‍ای‍‍ی‌ ر‌اب‍طه‌ ب‍ی‍ن‌ ‌اب‍‍ع‍‍اد ب‍‍از‌اری‍‍اب‍‍ی‌ د‌اخ‍ل‍‍ی‌ ب‍‍ا رض‍‍ای‍ت‌ م‍ش‍ت‍ری‍‍ان‌ (م‍ط‍ال‍‍ع‍ه‌ م‍ورد‌ی‌: ب‍‍ان‍ک‌ ‌اق‍ت‍ص‍‍اد ن‍وی‍ن‌ و ت‍ج‍‍ارت‌)
  • تعداد صفحات:
  • [۲۲۵] ص‌.: ج‍دول‌، ن‍م‍ود‌ار
  • توصیف:
  • ک‍ت‍‍اب‍ن‍‍ام‍ه‌ (کتابنامه)br 
    ۱۹/۳۰ (نمره دانشجو)br 
0
مشاهده نمود/ نمونه
لينك مستقيم به ناشر دانلود مستقيم جزييات كتاب شناختي يافت نسخه فيزيكي
نمایش محتوا
similar

همکاران